دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC
دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

.

Assassins Creed Revelations دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin’s Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


تعداد بازديد : 70
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی FIFA 12 برای PC

FIFA 12 دانلود بازی FIFA 12 برای PC

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .


تعداد بازديد : 98
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

|نسخه نهایی بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

pes 2012 cover دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

انتظارها به پایان رسید ! سرانجام نسخه نهایی بازی محبوب و فوق العاده جذاب PES 2012 عرضه شد ! افتخار داریم تا به عنوان اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و سایت سوم در سرتاسر دنیا این بازی را در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلود سافت ور قرار دهیم. اما دلیل این همه تاخیر و دیرکرد چه بود ؟ نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه تقلبی (!) برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر که کاربران عزیز حتما آن ها را تجربه کرده اند.

اما نسخه ای که امروز برای شما کاربران عزیز وبسایت دانلود سافت ور آماده شده است ، از روی دی وی دی نهایی بازی کرک شده و نسخه کاملا انگلیسی می باشد. از ستاپ نصب بازی گرفته تا گزارشگر ، منوها و … ! و بر خلاف نسخه ی قلابی که قبلا عرضه شده بود ، شما نیاز به کپی و جایگزین کردن فایل های ساختگی و غیر نهایی که در بالا توضیح داده شد نمی باشید و بازی به طور کامل به صورت انگلیسی نصب می شود. بسیار خرسندیم که همواره به شعور کاربران احترام گذاشته و تنها نسخه ی نهایی بازی ها را در اختیار آن ها قرار می دهیم و از ارائه ی دروغ و خبرهای زرد برای جذب اندکی بازدید پرهیز می کنیم. شما از هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب این بازی بی نظیر را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.


تعداد بازديد : 45
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود فلش پلیر 11 برای مرورگر موزیلا فایرفاکس Adobe Flash Player 11.0.1.152 Final for Firefox, Nets

Adobe Flash Player 10.3.183.7 Final for Internet Explorer AOL دانلود فلش پلیر 11 برای مرورگر موزیلا فایرفاکس Adobe Flash Player 11.0.1.152 Final for Firefox, Netscape, Safari & Opera

Adobe Flash Player

یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب

آخرین نسخه فلش پلیر

برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.


تعداد بازديد : 37
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود فلش پلیر 11 برای مرورگر اینترنت اکسپلورر Adobe Flash Player 11.0.1.152 Final for Internet Exp

Adobe Flash Player 10 دانلود فلش پلیر 11 برای مرورگر اینترنت اکسپلورر Adobe Flash Player 11.0.1.152 Final for Internet Explorer & AOL

دانلود آخرین نسخه فلش پلیر 11 برای مرورگر اینترنت اکسپلورر

با استفاده از این برنامه می توانید صفحات اینترنتی که دارای کلیپ های فلش هستند را ببینید. در واقع این برنامه پلاگین لازم را به مرورگر شما اضافه می کند.
شما می توانید این برنامه به جای دانلود از اینترنت و از طریق مرورگر از سرور پرسرعت دانلود نرم افزار دریافت کنید تا در هر بار نصب ویندوز نیاز به نصب این برنامه نداشته باشید.
به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایرانی، دانلود نرم افزار جدیدترین نسخه آن را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.

نکات:
1- این نسخه برای نصب روی مرورگر Internet Explorer و AOL می باشد.
2- این نسخه آخرین نسخه است و کلیپ های جدید را بدون مشکل اجرا می کند.
3- در هنگام نصب باید مرورگرهای شما بسته باشد.
4- اگر در حین نصب پیغام خطایی دریافت کردید سیستم را Restart کنید و دوباره اقدام به نصب برنامه کنید.


تعداد بازديد : 45
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران